Kaip palaikyti prekybą psichologiškai

kaip palaikyti prekybą psichologiškai

Kaip palaikyti gerą psichologinę savijautą saviizoliacijos laikotarpiu

Tai labai svarbu siekiant apsaugoti savo, artimųjų ir visuomenės sveikatą. Tačiau šiuo laikotarpiu ne mažiau svarbu ir vidinė žmonių būsena, nusiteikimas ir emocinis stabilumas, - teigiama Sveikatos apsaugos ministerijos pranešime žiniasklaidai. Psichologė, visuomenės sveikatos mokslų daktarė, profesorė Nida Žemaitienė teikia rekomendacijas, kaip šiuo saviizoliacijos laikotarpiu palaikyti gerą psichologinę savijautą. Jos teigimu, PSO ir kitos visuomenės sveikata besirūpinančios organizacijos pažymi, kad ekstremaliose situacijose būtinas visuomenės solidarumas, sutelktumas ir atsakomybė už save bei kitus visuomenės narius.

Psichologinis atsparumas: kaip jis atsiranda?

Ekstremalios situacijos neišvengiamai kelia stresą ir įtampą. Stresas neigiamai veikia mūsų imuninę sistemą ir atsparumą ligoms.

Antradienis, m. Jungtinių Tautų konvenciją prieš tarptautinį organizuotą nusikalstamumą ir prie jos pridėtus protokolus, ypač  m. Protokolą dėl prekybos žmonėmis, ypač moterimis ir vaikais, prevencijos, sustabdymo bei baudimo už vertimąsi ja ir  m. Protokolą dėl neteisėto migrantų įvežimo sausuma, jūra ir oru, —  atsižvelgdamas į  m. JT tarptautinę konvenciją dėl visų migruojančiųjų darbuotojų ir jų šeimų narių teisių apsaugos, —  atsižvelgdamas į darbą, kurį nuveikė tarptautiniai žmogaus teisių kaip palaikyti prekybą psichologiškai, įskaitant JT Specialųjį pranešėją prekybos žmonėmis, ypač moterimis ir vaikais, klausimais ir kitus svarbius JT specialiuosius pranešėjus, taip pat visuotinį periodinį vertinimą ir aktualių JT žmogaus teisių sutarčių organų darbą, —  atsižvelgdamas į  m.

Todėl kartu su fizinėmis savisaugos priemonėmis bei rekomendacijomis taip pat svarbu palaikyti gerą psichologinę savijautą ir sveikatą. Siūlome susipažinti, kaip saviizoliacijos laikotarpiu galime padėti sau, savo artimiesiems ir kitiems visuomenės nariams išsaugoti gerą savijautą ir psichikos sveikatą.

Susiję straipsniai

Kasdien raskite laiko savo pomėgiams ir kitai maloniai veiklai. Jeigu patinka, klausykitės muzikos, skaitykite, rūpinkitės augalų priežiūra, medituokite, mokykitės ir naudokite atsipalaidavimo bei kvėpavimo pratimus, pieškite, kurkite.

kaip palaikyti prekybą psichologiškai parduoti drugelis

Saviizoliacijos laikas gali tapti galimybe išbandyti kažką naujo, įgyvendinti svajones, kurioms nerasdavote laiko. Mažiau laiko leiskite naršydami internete.

kaip palaikyti prekybą psichologiškai kriptovaliutos brokeriai

Informaciją apie COVID tikrinkite ne daugiau kaip du kartus per dieną, skaitydami patikimus informacijos šaltinius pvz. Panaudokite saviizoliacijos laiką bendravimui su artimaisiais ir kitais jums svarbiais žmonėmis. Stenkitės išsaugoti emocinę pusiausvyrą, pozityvų požiūrį ir ramybę.

kaip palaikyti prekybą psichologiškai dvejetainių opcionų pelno strategija

Kalbėkitės apie savo jausmus su kitais, nepasiduokite panikai. Jei užplūsta kaip palaikyti prekybą psichologiškai nerimas, įtampa ar stresas, išbandykite bent vieną iš žemiau rekomenduojamų pagalbos sau būdų: Nuraminkite kvėpavimą.

Patogiai atsisėskite arba atsigulkite. Vieną ranką padėkite sau ant krūtinės, kitą — ant pilvo. Užmerkite akis. Kvėpuokite tik per nosį. Lėtai, ramiai ir giliai įkvėpkite ir taip pat iškvėpkite. Pajuskite, kaip įkvepiant jūsų pilvas išsipučia, o iškvepiant subliūkšta. Panaudokite vaizduotę.

Tavo komentaras

Įsivaizduokite, kad įkvepiate šviesą ir ramybę, o iškvepiate nerimą ir stresą. Mėgaukitės ramiu kvėpavimu, stebėdami, kaip kūnas palaipsniui atsipalaiduoja ir rimsta.

Pratimą tęskite 5—10 min. Reklama Atpalaiduokite raumenis. Patogiai atsisėskite, ištieskite ir atremkite nugarą į kėdės atlošą, padėkite rankas ant kelių. Įkvėpdami stipriai stipriai suraukite ir įtempkite kaktą ir staigiai ją atleiskite. Tai pakartokite 3 kartus.

kaip palaikyti prekybą psichologiškai pinigų aforizmai

Tada, palaipsniui įtempdami ir staigiai atpalaiduodami raumenis, keliaukite kūnu žemyn — stipriai įtempkite ir atpalaiduokite veidą, pečius, nugarą, krūtinę, rankas, pirštus, pilvą, sėdmenis, kojas, kojų pirštus.

Pajuskite, kaip kūnas vis labiau atsipalaiduoja ir šyla. Derinkite kūno įtempimą ir atpalaidavimą su kvėpavimu.

Kaip palaikyti gerą psichologinę savijautą saviizoliacijos laikotarpiu

Jeigu kuri nors kūno dalis tebėra įsitempusi — 2—3 kartus pakartokite įtempimo ir atpalaidavimo pratimą kaip palaikyti prekybą psichologiškai vietoje.

Perkelkite dėmesį nuo vidinių pojūčių į išorės objektus. Pasistenkite per minutę pamatyti ir įvardyti kuo daugiau spalvų savo aplinkoje; išgirskite aplinkoje 3 skirtingus garsus; pažiūrėkite pro langą — suraskite 3 pavasario ženklus; paplekšnokite savo kūną dainuodami mėgstamą dainelę. Išbandykite ir kurkite savas dėmesio perkėlimo užduotis.

kaip palaikyti prekybą psichologiškai užsidirbti pinigų platformoje

Domėkitės ir mokykitės naujų jums tinkančių atsipalaidavimo būdų. Naudokite juos. Nepamirškite, jeigu su stipriu stresu ir nerimu nebepavyksta susitvarkyti patiems, visada galima susisiekti ir pasitarti su psichologu. Domėkitės vaikų poreikiais ir emocine savijauta.

žiūrėti ir užsidirbti pinigų

Padėkite jiems jaustis saugiai skirkite laiko išklausymui, apkabinimui, paguodai ar kitokiai paramai. Bendraudami su vaikais stenkitės būti ramūs, nepamirškite, kad jūsų elgesys ir reakcijos daro jiems poveikį. Pritaikykite pateikiamą informaciją prie vaiko supratimo lygio: vaikui suprantama kalba paaiškinkite, kodėl jis neina į mokyklą ar darželį, ką saviizoliacijos laikotarpiu jis turėtų daryti ir ko vengti; pasistenkite, kad jūsų paaiškinimai nebūtų gąsdinantys ar keliantys nerimą; sudarykite vaikui galimybę klausti apie viską, kas jam rūpi ir nuoširdžiai atsakykite į visus klausimus.

Prisiminkite, kad atsakymų vengimas gali padidinti jo nerimą. Reklama Užtikrinkite stabilų vaikų dienos režimą. Pasirūpinkite, kad jie sistemingai tęstų mokymosi veiklą, padėtų namų ruošoje ir turėtų pakankamai laiko aktyviems žaidimams, mėgstamai veiklai, buvimui gryname ore bei miegui.

Jeigu vaiko emocinė savijauta jums kelia nerimą ar susiduriate su kitais jo priežiūros iššūkiais, pasitarkite su psichologu. Tai, kaip gebama pasirūpinti pažeidžiamiausiais nariais, parodo visuomenės brandą. Saviizoliacijos laikotarpiu turime puikią galimybę prasmingai leisti laiką rūpindamiesi kitais. Parodykite, kad jie yra svarbūs ir jums rūpi. Reguliariai pasidomėkite jų nuotaika, poreikiais, savijauta.

Pasikalbėkite apie tai, kas jiems tuo metu svarbu. Bendravimas su kitais reikalingas kaip palaikyti prekybą psichologiškai, tačiau jis ypač svarbus tiems, kurie yra vieniši. Padėkite susiorientuoti sveikatos išsaugojimui svarbios informacijos sraute. Patarkite, kaip epidemijos laikotarpiu jie turėtų rūpintis savo higiena ir sveikata. Paaiškinkite, kaip reikėtų elgtis, jei pablogėtų sveikata. Reklama Padėkite pasinaudoti technologijomis nuotoliniu būdu apmokant sąskaitas, užsisakant maistą, medikamentus ar kitas būtinas prekes.

Jei manote, kad ši informacija gali būti naudinga jūsų artimiesiems, draugams ar kitiems visuomenės nariams — pasidalinkite ja.

Svarbi informacija